Grid

Marin med Amtet

Amtets maringruppe er for dig, der elsker havet.

For dig med saltvand i årene

På Roskilde Gymnasium kan du blive en del af en maringruppe, der arbejder med havmiljø.

Fjorden ligger lige neden for bakken og i nærområdet findes organisationer og forskningsinstitutioner, som gerne slår dørene op for særligt interesserede elever.

Alle i gruppen forventes at erhverve sig et dykkercertifikat og flere af deres aktiviteter finder sted under overfladen. De mødes på tværs af studieretninger og årgange - oftest i det fri.

For dig med saltvand i årene